klantbeleving header

Klantbeleving

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij uw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. MWM2 brengt met haar unieke WOW Model deze belevingsfactoren in kaart! Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met uw organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Tjerk MG 3421

Meer informatie

Tjerk Eilander

t.eilander@mwm2.nl

08 Albelli resize copy

Lees Verder

Albelli

Continu de klanttevredenheid meten

Hema beacons copy

Lees Verder

HEMA

Pilot met beacons en de Research App

04 MWM2 On site 02

Lees Verder

Op Locatie Meten

MWM2 On-Site: feedback op locatie en in het moment