klantbeleving header

Klantbeleving

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij jouw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met de organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Tjerk MG 3421

Meer informatie

Tjerk Eilander

t.eilander@mwm2.nl

36 CX Event 2017 copy

Lees Verder

MWM2 CX Event '17

Uw organisatie overtuigen

Thumbnail afbeelding Bureau regio

Lees Verder

Regionale Publieke Omroepen

Wat wil de regionale nieuwsgebruiker online?

Thumb Hivos

Lees Verder

Hivos

Hybride onderzoek brengt donateur in beeld