Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij jouw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant. Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES. Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met de organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek. MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.Klantbeleving
Bereik de doelgroep en stel de juiste vragen Pensioenactivatie van jongeren Lees Verder
Tips voor het uitvoeren van inclusief onderzoek
Lees Verder
Pensioen & jongeren: Hoe krijgen we de jongeren geactiveerd?