klantbeleving header

Klantbeleving

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij jouw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met de organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Tjerk MG 3421

Meer informatie

Tjerk Eilander

t.eilander@mwm2.nl

09 AH Panel copy

Lees Verder

Albert Heijn

Hoe het grootste MWM2 panel ook oog voor de kleintjes heeft

WhatsappSurvey thumb2

Lees Verder

Maak kennis met onze WhatsApp Survey

Doe nu onderzoek via WhatsApp!

Thumbnail afbeelding Gen Z2

Lees Verder

Blog: Drie tips om Gen Z te bereiken voor marktonderzoek

Gen Z is niet zo ongrijpbaar als je denkt