klantbeleving header

Klantbeleving

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij jouw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met de organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Tjerk MG 3421

Meer informatie

Tjerk Eilander

t.eilander@mwm2.nl

25 Open Universiteit

Lees Verder

Open Universiteit

Rijke inzichten door interviews met aspirant studenten

Thumbnail afbeelding website 845x480 community voordeel thumb

Lees Verder

Wat levert een research community op?

Voordelen en toepassen

Jaaroverzicht OCW onderwijs Community 2021 LI banner02

Lees Verder

Ministerie van OCW

Op een laagdrempelige, online manier in gesprek met je doelgroep