klantbeleving header

Klantbeleving

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij uw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden uw producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. MWM2 brengt met haar unieke WOW Model deze belevingsfactoren in kaart! Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met uw organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Manon MG 2136

Meer informatie

Manon Wiegman

m.wiegman@mwm2.nl

14 ABN speeddaten copy

Lees Verder

ABN AMRO

'Speeddaten' met klanten

vliegtuig thumb

Lees Verder

Luchtvaart

WOW-model toont inzichten in ultieme klantreis

CX Seminar thumb

Lees Verder

Terugblik CX Seminar

Emotionele beleving zit in het kleine, vaak het menselijke