klantbeleving header

Klantbeleving

Klantbeleving

Klanten kunnen als geen ander vertellen hoe zij uw producten en diensten beleven. Door naar hen te luisteren worden producten en diensten beter afgestemd op de wensen van de klant.

 

Organisaties die het verschil willen maken richten zich op de emotie, de beleving van de klant. Met Continu Feedback Management worden "touchpoints" of "moments of truth" doorlopend gemeten en inzichtelijk gemaakt met dashboards. Met MWM2 Klanttevredenheidsonderzoek wordt niet alleen tevredenheid gemeten maar ook loyaliteit, NPS en CES.

 

Customer Journey Onderzoek geeft een blauwdruk van de interactie van een klant met de organisatie. MWM2 hanteert hiervoor technieken waaronder Interactieve Workshops, Klantsafari’s, Focusgroepen en (online) Dagboekonderzoek.

MWM2 gebruikt gevalideerde onderzoeksmodellen en heeft benchmarks om vergelijk te maken met andere organisaties. Iedere organisatie is anders daarom bieden wij altijd een oplossing op maat.

Simone

Meer informatie

Simone Zwiers

S.Zwiers@mwm2.nl

Loyaliteitsonderzoek Sanoma copy

Lees Verder

Sanoma

Vernieuwende aanpak in loyaliteitsonderzoek

thumb fudura

Lees Verder

Fudura

Inzicht in klantbeleving grootzakelijk energieverbruik

09 AH Panel copy

Lees Verder

Albert Heijn

Hoe het grootste MWM2 panel ook oog voor de kleintjes heeft