Nieuwe beleidsinzichten lerarencommunity
De lerarencommunity OCW geeft leraren directe invloed op het OCW-beleid door inzichten en ideeën te delen. Dit resulteert in concrete beleidsveranderingen.
Welkom bij MWM2! Wij geloven dat de sleutel tot groei en innovatie ligt in het luisteren naar je klanten. Laat je inspireren door organisaties die door het centraal stellen van hun klant diepgaande inzichten verkrijgen en echte impact realiseren.
De lerarencommunity OCW geeft leraren directe invloed op het OCW-beleid door inzichten en ideeën te delen. Dit resulteert in concrete beleidsveranderingen.
Ontdek hoe Kruidvat snel klantinzichten verzamelt, waardoor ze de wensen en behoeften van hun klanten beter begrijpen.
Het verzamelen van klantfeedback is essentieel voor elk bedrijf. Hoe verzamelt NS waardevolle informatie op een snelle en efficiënte manier?
Met MWM2 krijg je toegang tot de werkelijke behoeften en verwachtingen van jouw klanten, vertaald naar concrete acties. Deze benadering helpt jou om producten, diensten en klantervaringen naar een hoger niveau te tillen. Profiteer van onze expertise om jouw communicatiestrategieën te verfijnen en innovatie binnen jouw organisatie te versnellen.
Klanttevredenheid
Klantpanels in NL
Reacties geanalyseerd
Jaar klantsucces
Verbind je merk met de dynamische wereld van jongeren. Ontdek hoe je effectief kunt communiceren met deze belangrijke, maar vaak ongrijpbare doelgroep.
Versterk de relatie met je klanten aanzienlijk door je communicatie continu te verbeteren. Ontdek hoe MWM2 je vooruithelpt bij het effectief overbrengen van je boodschappen.
Door de klantreis van A tot Z duidelijk in beeld te brengen, verbeter je jouw service en communicatie. MWM2 ondersteunt je in deze reis naar een betere klantbeleving en meer klantentrouw.
Door je klant centraal te stellen, bouw je aan langdurige relaties. Wij helpen je bij het toepassen van een klantgerichte benadering, wat cruciaal is voor het verhogen van klanttevredenheid en het versterken van klantloyaliteit.
Door je producten/ diensten te vernieuwen en te verbeteren blijf je voldoen aan de veranderende behoeften van de markt. Met onze aanpak krijg je een sterkere positie in de markt en blijf je van waarde voor je klanten.
MWM2 Academy & Events
De MWM2 Academy zet jouw groei en inspiratie centraal. Wij brengen onze diepgaande kennis naar jouw organisatie, waarmee je nieuwe mogelijkheden en groeikansen kunt realiseren. Bezoek ons vooral bij de komende evenementen en ontdek alle actuele trends en inzichten.
Impact maken. Dat is waar het om draait in onze dagelijkse werkzaamheden. Maar tijdens onze MWM2 Social Day draait het om impact maken voor de meest kwetsbare bewoners van Amsterdam.
Om de perceptie van greenwashing te begrijpen en de gevolgen ervan voor organisaties te onderzoeken, heeft MWM2 de mening van jongeren gevraagd met haar Gen Z Panel. Hoe kijken zij aan tegen organisaties die aan greenwashing doen? En wat zijn de gevolgen hiervan voor organisaties?
Wil je weten wat Gen Z denkt? Wil je op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in WhatsApp Survey? In deze nieuwe MWM2 Academy wordt Ellen Magermans, medeoprichtster van het Gen Z-panel, geïnterviewd door Ikrame Azaaj, senior kwalitatief onderzoeker.
Onze experts staan klaar om je te voorzien van advies en inzichten. Wil je zien hoe MWM2 klantinzichten inzet om jouw bedrijf te versterken? Laat je gegevens achter in ons contactformulier, en we nemen binnen één werkdag contact op.
6 tips voor een actief klantenpanel