Steeds meer organisaties stappen (deels) over op een agile werkwijze. Hierbij is het ophalen van klantinzichten essentieel. Een belangrijk doel van agile werken is namelijk om deze klanten sneller en meer waarde te leveren. Hoe kun je dat realiseren, zonder naar je klanten te luisteren? Bij MWM2 signaleren we dat veel organisaties klantinzichten nog niet structureel in hun agile werkwijze hebben opgenomen. Andere organisaties maken al wel gebruik van klantinzichten, maar doen dit bijvoorbeeld zelf binnen de agile-teams. Hierdoor worden inzichten niet altijd op de juiste manier opgehaald of geïnterpreteerd en zijn ze erg versnipperd in de organisatie. Met laagdrempelige middelen laten we je de kracht van klantinzichten ervaren. We overtuigen jouw agile-teams van de waarde van klantinzichten en de noodzaak om dit een vast onderdeel van hun werkproces te maken. Leeft het belang van klantinzichten in de organisatie? Dan leggen we gezamenlijk een workflow neer voor het integreren van deze inzichten. Door bijvoorbeeld een dedicated klantpanel op te zetten en/of een template te maken voor het toetsen van concepten, maken we het gemakkelijk om snel en efficiënt klantinzichten op te halen. Een greep uit de mogelijkheden: Een agile-partnership is voor ons altijd maatwerk. Neem daarom vandaag nog contact op met Klaas Kuipers voor meer informatie. Agile-onderzoek
MWM2 helpt om het luisteren naar klanten een vaste plek te geven in de organisatie