Kwalitatief onderzoek biedt houvast bij explorerende vragen over de Customer Journey, Conceptontwikkeling en -toetsing. Het geeft inzicht bij verdiepende vragen over o.a. klanttevredenheid, imago en bekendheid. Wij voeren hiertoe diepte-interviews en groepsdiscussies uit op locatie (bij mensen thuis en op hun werkplek) of in ons eigen ‘Customer Journey Lab’. Het belangrijkste is dat wij de klanten van onze opdrachtgevers niet zien als respondenten, maar als waardevolle gesprekspartners. Onze onderzoekers zijn empathisch en doortastend, en met onze visuele en kraakheldere rapportages bieden wij inzicht, inspiratie en impact.Kwalitatief onderzoek
Hoe meer gegevens je hebt, des te lastiger is het de rode draad te vinden die alle punten verbindt. Kwalitatief onderzoek is de lijm binnen de data. Het schetst context en laat zien wat die data in de praktijk betekenen. Als je echt wil weten hoe de klant iets beleeft dan moet je naar het leven van de klant toe en in zijn of haar wereld stappen. Dat doet MWM2 al jarenlang met een gespecialiseerd team.