interviews groepsdiscussies

Kwalitatief onderzoek

Kwalitatief onderzoek

kwalitatief onderzoekHoe meer gegevens u hebt, des te lastiger is het de rode draad te vinden die alle punten verbindt. Kwalitatief onderzoek is de lijm binnen de data. Het schetst context en laat zien wat die data in de praktijk betekenen. Als u echt wil weten hoe de klant iets beleeft moet u naar het leven van de klant toe en in zijn of haar wereld stappen. Dat doet MWM2 al jarenlang met een gespecialiseerd team. 

 

Kwalitatief onderzoek biedt houvast bij explorerende vragen over de Customer Journey, Conceptontwikkeling en -toetsing. Het geeft inzicht bij verdiepende vragen over o.a. klanttevredenheid, imago en bekendheid.  Wij voeren hiertoe diepte-interviews en groepsdiscussies uit op locatie (bij mensen thuis en op hun werkplek) of in ons eigen ‘Customer Journey Lab’.

 

Het belangrijkste is dat wij uw klanten niet zien als respondenten, maar als waardevolle gesprekspartners. Onze onderzoekers zijn empathisch en doortastend, en met onze visuele en kraakheldere rapportages bieden wij u inzicht, inspiratie en impact.

MWM2portret JustJusta 6zw web

Meer informatie

Marjolein Eigenfeld

M.Eigenfeld@mwm2.nl


01 screenforce copy

Lees Verder

Screenforce

TV-reclame onderzocht met de Research App

20 Roger Bacon copy

Lees Verder

Roger Bacon

Kwalitatieve inzichten helpen de branche te veroveren

42 pareto copy

Lees Verder

Pareto-principe

Acht tot tien interviews zeggen genoeg