kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek

kwantitatief onderzoek

Sommige vraagstukken vragen een cijfermatige, statistische onderbouwing. Kwantitatief onderzoek wordt ingezet bij vraagstukken die antwoorden nodig hebben in termen van hoeveelheid. De representativiteit en statistische betrouwbaarheid zijn daarbij van belang.

 

Kwantitatief onderzoek bij MWM2 wordt doorgaans online uitgevoerd. MWM2 ontwikkelt relevante, visuele en vooral respondentvriendelijke vragenlijsten die gemakkelijk kunnen worden ingevuld door deelnemers op elk device. Voor veel van onze kwantitatieve onderzoeken hebben wij benchmarks opgebouwd. Hiermee worden resultaten vergeleken zoals we dat o.a. met onze NPS-benchmarks doen. 

 

Voor doelgroepen waar je zelf geen toegang toe hebt, biedt MWM2 access panels. In Nederland hebben wij toegang tot meer dan 250.000 respondenten.

 

Floris MG 2671

Meer informatie

Floris Timmermans

f.timmermans@mwm2.nl

 

HappyPancake thumb

Lees Verder

HappyPancake

Diepe inzichten dragen bij aan versterking marktpositie

30 NS Extra copy

Lees Verder

NS

Hybride onderzoek naar zakelijke reiziger

Jongeren risicogedrag thumb

Lees Verder

Team Alert

Jongeren impactvoller bereiken door segmentatieonderzoek