kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek

Kwantitatief onderzoek

kwantitatief onderzoek

Sommige vraagstukken vragen een cijfermatige, statistische onderbouwing. Kwantitatief onderzoek wordt ingezet bij vraagstukken die antwoorden nodig hebben in termen van hoeveelheid. De representativiteit en statistische betrouwbaarheid zijn daarbij van belang.

 

Kwantitatief onderzoek bij MWM2 wordt doorgaans online uitgevoerd. MWM2 ontwikkelt relevante, visuele en vooral respondentvriendelijke vragenlijsten die gemakkelijk kunnen worden ingevuld door deelnemers op elk device. Voor veel van onze kwantitatieve onderzoeken hebben wij benchmarks opgebouwd. Hiermee worden resultaten vergeleken zoals we dat o.a. met onze NPS-benchmarks doen. 

 

Voor doelgroepen waar je zelf geen toegang toe hebt, biedt MWM2 access panels. In Nederland hebben wij toegang tot meer dan 250.000 respondenten.

 

Valerie MG 2794

Meer informatie

Valerie Vieira

v.vieira@mwm2.nl

 

New Communicatie Quickscan

Lees Verder

Quickscan

Snel, effectief & toegankelijk communicatie-onderzoek

Thumb case Voedingscentrum

Lees Verder

Voedingscentrum

Insights over voedselverspilling geven input voor campagne

Thumb UDB

Lees Verder

United Dutch Breweries

Wereldwijd klanttevredenheids- onderzoek in visuele vormgeving