research panel community research

Panel & Community

Panel & Community  

panel en community

De beste consultants zijn klanten! Klanten denken graag mee om producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Continu luisteren naar klanten zorgt voor verbinding en informatie over wat er speelt bij je doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar klanten is een eigen Panel of Community.

 

MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities. Als geen ander weet MWM2 hoe een Panel of Community moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt. Ook het verankeren van een Panel of Community in de organisatie vergt een duidelijke visie en een gecoördineerde integrale aanpak. De dienstverlening verschilt per opdracht. MWM2 biedt voor een korte, intensieve dialoog de Pop Up Community aan. Voor een continue dialoog kan men kiezen voor een Research Panel of voor een meer kwalitatief ingestoken Research Community. De basis is altijd ons innovatieve, participant gerichte Panel & Community Platform. Ook de ondersteuning, advies en inrichting die MWM2 biedt, is afhankelijk van het doel van het Panel of de Community, maar het resultaat is dat wij altijd optimale inzichten voor onze opdrachtgevers genereren.

Judith

Meer informatie

Judith Kramer

j.kramer@mwm2.nl
     
michiel albrecht

Meer informatie

Michiel Albrecht

m.albrecht@mwm2.nl
 

thumb case OCW

Lees Verder

Ministerie van OCW

Diepgaande inzichten in ervaringen uit onderwijspraktijk

Pladis Thumb

Lees Verder

Pladis

Gevraagd en ongevraagd advies in de Snack Community

thumb beloning

Lees Verder

Paneltips

Hoe beloon je deelnemers aan een klantenpanel?