research panel community research

Panel & Community

Panel & Community  

panel en community

De beste consultants zijn uw klanten! Klanten denken graag mee om uw producten, diensten en communicatie beter te laten aansluiten op hun wensen. Continu luisteren naar klanten zorgt voor verbinding en informatie over wat er speelt bij uw doelgroep. Een ideaal instrument om te luisteren naar klanten is een eigen Panel of Community.

 

MWM2 is marktleider op het gebied van Panels & Communities. Als geen ander weet MWM2 hoe een Panel of Community moet worden opgezet en gemanaged, zodat een deelnemer zich verbonden voelt. Ook het verankeren van een Panel of Community in de organisatie vergt een duidelijke visie en een gecoördineerde integrale aanpak. De dienstverlening verschilt per opdracht. MWM2 biedt voor een korte, intensieve dialoog de Pop Up Community aan. Voor een continue dialoog kan men kiezen voor een Research Panel of voor een meer kwalitatief ingestoken Research Community. De basis is altijd ons innovatieve, participant gerichte Panel & Community Platform. Ook de ondersteuning, advies en inrichting die MWM2 biedt is afhankelijk van het doel van het Panel of de Community, maar het resultaat is dat wij altijd optimale inzichten voor u genereren

Judith

Meer informatie

Judith Kramer

j.kramer@mwm2.nl
     
Marie Louise

Meer informatie

Marie Louise Klerkx

M.Klerkx@mwm2.nl
 

12 UWV CX New copy

Lees Verder

UWV

Met MWM2 de klantbeleving verbeteren

09 AH Panel copy

Lees Verder

Albert Heijn

Hoe het grootste MWM2 panel ook oog voor de kleintjes heeft

Pladis Thumb

Lees Verder

Pladis

Zelf discussies starten in de online Snack Community