ux

User Experience (UX) Onderzoek

UX

uxHet digitale landschap verandert snel en uw doelgroep ook. Wat nu state-of-the-art is, blijkt over een jaar alweer verouderd. Dit geldt zeker voor digitale producten zoals websites en apps. Hoe ervaren gebruikers de navigatie, vormgeving, interactie en content? Bereikt u optimale conversie met de huidige vormgeving en sluit het platform aan op de behoeftes van uw doelgroep?

 

MWM2 gelooft in de kracht van de mening van de daadwerkelijke gebruikers. Met onze User Experience (UX) onderzoekstechnieken wordt de doelgroep nauw betrokken om uw website of app te verbeteren.

 

 

Veelal wordt de klant bevraagd en geanalyseerd bij een bezoek aan uw website of app. Daarbij maakt MWM2 gebruik van uiteenlopende technieken en zowel kwantitatieve als kwalitatieve onderzoeksmethoden. Neem bijvoorbeeld eye-tracking interviews, waarmee u letterlijk door de ogen van de bezoeker naar uw eigen website kijkt.

Manon MG 2371

Meer informatie

Manon van de Schilde

m.vandeschilde@mwm2.nl

UX MediaMarkt thumb

Lees Verder

MediaMarkt

UX leert het belang van consumentenreviews

02 UX copy

Lees Verder

UX-Mythes

4 Mythes over UX-onderzoek ontkracht

Alwel thumb

Lees Verder

Alwel

Single-interviews voor gedetailleerde UX-inzichten