ux 2019 header

Customer Journey mapping

Customer journey mapping

Customer journey mapping laat zien welke stappen jouw doelgroep doorloopt om hun doel te bereiken.  

Hoe werkt het? 

Met diepte-interviews en observaties brengen we alle stappen van de klantreis in kaart. We achterhalen wat de moments of truth zijn en wanneer je echt het verschil kunt maken. Vanwege onze kwalitatieve aanpak leren we niet alleen welke stappen doorlopen worden, maar juist ook welke emoties en behoeftes er spelen.  

Wat levert het op?

Alle inzichten brengen we samen in een visuele customer journey map. In één oogopslag is duidelijk welke stappen jouw klant doorloopt en waar kansen voor verbetering zijn. Met service blueprints gaan we nog een stap verder: we koppelen de gebruikerservaring aan interne processen.  

Thumb case Miele V2

Lees Verder

Miele

MWM2 haalt de stofzuiger door user- en customer journey

Thumbnail afbeelding Interpolis

Lees Verder

Interpolis

Ervaringen en verwachtingen in één klantreis

Thumbnail afbeelding website NSE 4

Lees Verder

Studiekeuze 123

Een complex project naar studenttevredenheid