Of het nu klanten, leden, patiënten, medewerkers of andere betrokkenen betreft, zij zijn de essentiële informatiebron om ideeën te genereren en nieuwe plannen te toetsen. Door doorlopend naar hen te luisteren, verbeter je op structurele basis producten, diensten, communicatie en klantbeleving.
Een raad van advies
Hét middel om snel inzichten te verkrijgen en doorlopend in gesprek te blijven met je doelgroep is een online research panel of -community. Een panel of community is proactieve raad van advies die op elk moment kan worden benaderd. Deze raad geeft snel haar mening en visie op vraagstukken naar keuze. Met een panel of community breng je de organisatie dichter bij mensen en markten.
Breed scala aan toepassingen
De inzichten die een panel of community biedt zijn zeer krachtig en divers. Het kan bijvoorbeeld worden ingezet voor:
- Effectmetingen van ontwikkelde business- of beleidsplannen.
- Pre- en post-testen van communicatieboodschappen en uitingen.
- Co-creatie en het testen van nieuwe ideeën, producten en concepten.
- Inzicht in klantsentiment en merkbeleving.
- Dagelijks inzicht in nieuwste trends en marktontwikkelingen.
- Inzicht in (veranderend) gedrag en houding van mensen binnen markten.
Marktleider panels en communities
MWM2 is marktleider op het gebied van research panels en -communities en weet als geen ander hoe je een panel of community moet opzetten, beheren en er optimale inzichten uit kunt halen. Met hoogwaardige consultancy en superieure Crowdtech technologie vertalen wij de stem van de klant naar heldere inzichten en praktische aanbevelingen.
150 toonaangevende organisaties gingen je voor
Meer dan 150 organisaties, waaronder het Ministerie van OCW, de Nierstichting en de Nederlandse Spoorwegen hebben bij MWM2 een panel of community in beheer. Start ook een panel of community. Neem geheel vrijblijvend contact op met Judith Kramer voor meer informatie.
Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer
