Banner afbeelding website 1920x510 seminar klein

Terugblik van het MWM2 Panel & Community Seminar

Donderdag 14 april 2022 vond ons Panel & Community seminar plaats waarin vakgenoten én medewerkers van MWM2 interessante ontwikkelingen en trends binnen panels en communities deelden. Het was een zeer geslaagd evenement met een mooie opkomst. Wij bedanken alle aanwezigen voor hun enthousiasme en komst en kijken uit naar een volgende editie. 

 

Community OndernemersDenkenMee

Nazima Ramdin trapte af met een mooi verhaal over OndernemersDenkenMee. Deze community biedt het ministerie de mogelijkheid om direct in gesprek te gaan met hun doelgroep (ondernemers). De uitdaging voor de toekomst ligt bij EZK op het vlak van betrokkenheid; hoe houd je collega’s betrokken zonder te hoeven overtuigen? En hoe houd je de ondernemers aangehaakt?

 

Panel van a.s.r. draagt bij aan klantfocus

Desirée van Veen vertelde over de Raad van Doen, het panel van a.s.r. dat bijdraagt aan meer klantfocus. Het panel bestaat pas 1,5 jaar. In die tijd zijn er ruim 5.500 panelleden geworven en 85 onderzoeken gedaan. Een enorme prestatie! Desirée heeft veel tijd gestoken in stakeholdersmanagement en een onderzoeksbibliotheek opgezet zodat collega’s van verschillende bedrijfsonderdelen eenvoudig van elkaar kunnen leren.

 

Vijf jaar UWV-panel

Gaby Vullings van UWV liet een videographic zien waarin zij haar inzichten deelde die zij de afgelopen vijf jaar met hun panels hebben opgedaan.  

 

Pop-up community van Interpolis

Christiaan Buitenhuis van Interpolis deelde een project waarbij het Interpolis Glashelder Klantpanel is ingezet voor een pop-up community rondom de klantreis Aansprakelijkheidsverzekering. Gedurende 1 week kregen ze dagelijks een activiteit toegestuurd van de communitymanager.

 

WhatsApp Survey: hiermee bereik je jongeren

Onze innovatiemanager Tjerk Eilander vertelde over WhatsApp Survey; een innovatieve methode die vooral goed werkt om jongeren te bereiken. Tijdens de presentatie konden aanwezigen ter plekke een WhatsApp Survey uitvoeren om zo zelf te ervaren hoe het werkt en welke vraagmethoden je allemaal kunt inzetten.

 

Vragen of interesse? Ik vertel je graag meer

michiel albrecht

Michiel Albrecht

Senior research consultant

m.albrecht@mwm2.nl

+31 625227372

×

Product & Innovatie

Om ideeën op te doen voor nieuwe producten moet je je eerst volledig onderdompelen in de belevingswereld van de doelgroep. De stem van de klant dient centraal te staan bij het creëren en optimaliseren van nieuwe ideeën & concepten, en bij het selecteren van de meest kansrijke proposities.
MWM2 geeft hier invulling aan met verfrissende, pragmatische en snelle (agile) onderzoeksmethoden, zoals 'Insights Engine', 'Idea Sprint' en 'Concept Scrum'

Cases & Nieuws
×

Over MWM2

MWM2 is de ‘one stop shop’ voor iedere organisatie die goed naar zijn klanten wil luisteren. Wij hebben alle onderzoeksmethoden en technologie onder één dak. Wij zijn marktleider op het gebied van klantenpanels & communities en zijn actief in vrijwel alle branches. Honderden (toonaangevende) organisaties weten door te meten met MWM2.

Bekijk meer cases en nieuws over MWM2

Cases & Nieuws
×

MWM2 Academy

De MWM2 Academy is het opleidings- en kennisinstituut van MWM2. Binnen MWM2 Academy worden onze medewerkers doorlopend opgeleid en getraind door MWM2’s specialisten die hun kennis overdragen op hun collega's.
De MWM2 Academy is er echter niet alleen voor onze eigen medewerkers. MWM2 Academy organiseert regelmatig seminars, workshops en trainingen voor klanten en geïnteresseerden.

Bekijk meer nieuws over MWM2 Academy

Cases & Nieuws