Terugblik van het MWM2 Panel & Community Seminar

Donderdag 14 april 2022 vond ons Panel & Community seminar plaats waarin vakgenoten én medewerkers van MWM2 interessante ontwikkelingen en trends binnen panels en communities deelden. Het was een zeer geslaagd evenement met een mooie opkomst. Wij bedanken alle aanwezigen voor hun enthousiasme en komst en kijken uit naar een volgende editie. 

Community OndernemersDenkenMee

Nazima Ramdin trapte af met een mooi verhaal over OndernemersDenkenMee. Deze community biedt het ministerie de mogelijkheid om direct in gesprek te gaan met hun doelgroep (ondernemers). De uitdaging voor de toekomst ligt bij EZK op het vlak van betrokkenheid; hoe houd je collega’s betrokken zonder te hoeven overtuigen? En hoe houd je de ondernemers aangehaakt?

Panel van a.s.r. draagt bij aan klantfocus

Desirée van Veen vertelde over de Raad van Doen, het panel van a.s.r. dat bijdraagt aan meer klantfocus. Het panel bestaat pas 1,5 jaar. In die tijd zijn er ruim 5.500 panelleden geworven en 85 onderzoeken gedaan. Een enorme prestatie! Desirée heeft veel tijd gestoken in stakeholdersmanagement en een onderzoeksbibliotheek opgezet zodat collega’s van verschillende bedrijfsonderdelen eenvoudig van elkaar kunnen leren.

Vijf jaar UWV-panel

Gaby Vullings van UWV liet een videographic zien waarin zij haar inzichten deelde die zij de afgelopen vijf jaar met hun panels hebben opgedaan.  

Pop-up community van Interpolis

Christiaan Buitenhuis van Interpolis deelde een project waarbij het Interpolis Glashelder Klantpanel is ingezet voor een pop-up community rondom de klantreis Aansprakelijkheidsverzekering. Gedurende 1 week kregen ze dagelijks een activiteit toegestuurd van de communitymanager.

WhatsApp Survey: hiermee bereik je jongeren

Onze innovatiemanager Tjerk Eilander vertelde over WhatsApp Survey; een innovatieve methode die vooral goed werkt om jongeren te bereiken. Tijdens de presentatie konden aanwezigen ter plekke een WhatsApp Survey uitvoeren om zo zelf te ervaren hoe het werkt en welke vraagmethoden je allemaal kunt inzetten.

Deel dit via socials:
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Email
6 tips voor een actief klantpanel

In deze whitepaper geven wij zes tips over hoe je een klantpanel optimaal inzet en benut voor je organisatie. Download het nu!